Biltur!

Idag åkte jag och Jesper en sväng men bilen full av kartonger.
Startade på MIO i Heron city och hittade en super fin soffa som vi funderar på att beställa.
Men vi ska kika lite mer på nätet och se om vi kanske hittar någon annan att också
åka och kolla på innan vi bestämmer oss.
Så passade vi på att äta lunch på en gång,  blev PizzaHut!
Dom har verkligen goda pizzor!!
Och man blir inte sådär äckligt mätt som man kan bli av en "vanlig" pizza.
Sen blev de en sväng till skopunkten, Jesper behövde akut vårskor!!
Och vi hittade två stycken par till honom, Så då är de ju dumt att inte ta ett tredje
när man ändå får det på köpet ;)
Så då fick jag ett par vår/sommar skor också ;)

Sen blev det ett stop hos Jespers mormor där vi lämnade av kartongerna.
Så passade vi på att fika lite på en gång :)
Nästa stop blev coop.. 
Och nu är vi entligen hemma igen!! 
Blev rätt så trött efter den här dagen känner jag!
Om jag stänger mina ögon nu så somnar jag garanterat,
och då kommer jag inte kunda sova inatt..
Så det är bara att hålla sig vaken och stå ut en stund till.

SKa nog kolla på lite Big Brother nu!!
De är ju bara för roligt asså hahahaha..

Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0