Uppdatering!

Känns som att jag inte skrivit på flera dagar nu!!
I tisdags så umgick ju jag och Ronja med Tessi.
Vi träffades i HUddinge och fikade lite.
Det var så sjukt mysigt att träffa henne igen efter de långe uppehållet (hon varit i bryssel).

 
Så gulliga!!!

Onsdag.. vad gjorde jag då??
Juste de va då jag hade en hemma ta det lungt dag :)
Och blev ju lite bak  inför dopet också.

Sen var det Torsdag!
Då åkte jag in till stan och skulle äta lunch med Tess
men.. det blev en fika istället ;)
Efter de den trevliga stunden med Tess så åkte jag till Söder.
Där jobbar min syster i en as härftig butik med massor av fina och häftiga klänningar!!
Den heter CissiOchSelma.
Jag köpte en med fjärillar på som jag tycker om jätte mycket :)
Ska troligtvis ha den på dopet också :)
Fast jag är inte helt 100 än, måste tänka så inte jag tar för mycket fokos då..
Kan ju bli så om man har något som stiker ut ;)
Jesper jobbar just nu på drottninggatan så vi passade på att åka hem tillsmans också :)
Så tog vi en plankstek var i Tullinge.
Mums vad gott det var!!
Måste verkligen köpa hem plankor så man kan göra riktiga plankstekar ;)

Sen va det Fredag! Och det var igår ja!
Då var det mamma grupp i Tullinge igen!
Har aldrig tagit bussen till Tullinge eller hem förut. Men i det äckliga regnet så tog jag bussen både dit och hem. 
Kände att när de regnar så mycket så fick jag de. 
Den här gången va inte lika bra som första men ändå lärorok och mysigt att sitta och prata bebisar ;)

På kvällen blev det mys med Jesper!
Vi köpte en liten påse med godis så kollade vi på några filmer.
Det är verkligen mysigt att bara gosa in sig i soffan framför en film när det är sånt här väder.

Idag vet jag faktiskt inte vad vi hittar på!
Kanske blir en soff sittar dag idag också..
Eller en städ och kakdág kanske.
Måste fortsätta att baka inför dopet!

Vad gör ni när det är sånt här väder??

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0