Tordag!

Igår på torsdagen åkte jag och Ronja hem till mamma för att sedan åka på en liten utflyckt till Malmköping till mammas kolega Anneli.
Det var så mysigt att åka dit!!! Bamse mammas hund är bästa vän med Annelis hund Gizmo,
så dom lekte i härliga sky.

Jag blev så sugen på att flytta till landet när jag var drä. Dom bodde i ett super stort och häligt hus men stall och hästar på tomten, och några grisar, gätter och får också för den delen.
Igentligen är jag nog en lantmänniska som ska bo i ett mysigt litet hus på landet med hästarna intill ;)

Och vet ni vad Anneli sa ;) Jag ska få rida nästa gång jag kommer!!! är helt överlycklig! Jag som saknar ridningen något otroligt mycket. Så jag blev super glad!!

Det blev inget rescept idag på gårdagens LCHF mat för de va mamma som lagade middagen till mig och jag satt och ammade under tiden.. Men hon stekte torsk och gjorde en god räk och örtsås till, sen åt vi en avokado halva och lite sallad till :) Va super gott. Och till efterrätt blev det grekisk yoghurt med frysta blåbär och hallon som mamma mixade ihop så det nästan blev glass :)
Gör inte mig att äta fisk flera dagar i rad då jag älskar det!!!
Vi får se vad det blir till middag idag.. Ska spåna lite på vad vi har hemma ;)

Ett tips är att alltis göra en liten efterrätt när man äter LCHF det gör alla fall att jag inte
blir småsugen på massa sen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0