Tisdag!

Idag skulle varit min sista dag på sjukskrivningen om jag mått bra, men det gör jag tyvärr inte :/
Har precis varit hos min barnmorska och hon sa att det här är vanligt, och att det oftast sitter i ända till förslossningen. Men jag håller tummarna på att det går över, för att ha den här smärtan så länge är inte kul... Sen tycker inte jag att smärtlindningen hjälper heller.. :/ Men min barnmorska bokade en tid åt mig till en utav deras läkare koclan två idag. Och hon trodde att han skulle sjukskriva mig ca 14 dagar till att börja med ifall det skulle gå över. Och jag tycker att det ska!!!

Juste apro något helt annat! Idag kommer min mamma, lelle lillebror fredrik och henke hem från Teneriffa.
Ska bli skönt att mamma äntligen är hemma igen. Länge sen vi inte pratat på en hel vecka ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0