Sjukan!

Hej igen! Nu är jag hemma igen från sjukhuset! Det va inte farligt för barnet och de va inga "stenar" i mig. Så det va ju bra! De kan vara att något ligger och klämmer så jag fått typ ett blåmärke på revbenet eller att något ligger i kläm under, men det ända man kan göra är att vila! Så jag måste vara hemma till en början två dagar för att se om det blir bättre, blir det inte det får vi förlänga sjukskrivningen! Men vi hoppas så klart att vila i två dagar ska räcka! Så nu har Jesper kopplat in en gammal dvd till mig i sovrummet som jag kan använda:) sen kanske bästaste Elin kommer förbi någon dag efter jobbet med OC boxen ;) nu ska jag vila! Ha det så bra!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta hand om dig!

2012-01-08 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0