Lördag 7/1

Hej svejs! Idag har jag umgåts med Therese nästan hela dagen, vi hade jätte mysigt!
han både med lite shopping, lunch och fika! Och i morgon åker hon hem igen till Bryssel :(
Kommer sakna dig Tess!

Fick åka en sväng till förlossningen idag också, har fått lite smärtor under bröstet så behövde kolla upp det.
Dom tog lite prover och verkar inte så allvarligt. Ingen fara för barnet alla fall och det är viktigast för mig!
Vi ska tillbaka dig i morgon för att rönka eller vad det nu va!

Måste sova nu så jag orkar upp i morgon bitti, blir en tidig frukost för man måste vara på "fastande" mage några timmar innan rönken..
Jag som behöver mat!!!
Sov gott!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0