Klockan halv 1

Attans jag skulle ätit ännu tidigare.. Dom ringde nu från sjukan.. Och jag ska vara där halv 1 - 1 något sånt. Men jag hade fått en tidigare tid om jag ätit tidigare :/ Men så kan de vara!

Vill så gärna hinna med Ikea idag också. Vill köpa en säng-gavel, är så jobbigt att ta sig upp ur sängen nu.. Så skulle vilja komma lite högre upp. Får se hur lång tid det tar på sjukhuset sen, om vi kanske kan åka efter. Men Igor får ju inte vara ensam allt för länge!

Juste!!!! Ni vet vaniljkaffet jag prtata så mycket om! Det finns inte kvar nu när jag äntligen köpt en Nespresso... Så irreterande! Ville så gärna ha det. Och det kommer typ inte komma tillbaka alls :/ Men de andra kaffet är ju också gott men de va lite speciellt de där med vaniljsmak ;) Kanske finns några vaniljdroppar man kan hälla i kanske ;) får hålla ögon och öron öppna!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0