Karolinska!

Idag är det dags att åka till sjukhuset igen och kolla så allt är bra med flickan!
Jag har inte alls sovit bra inatt/i morse..
Har tänkt det värsta! Men allt känns som det ska i magen så jag behöver nog inte oroa mig egentligen.
Men det gör jag alla fall.. Men nu börjar de kännas bättre!

Vi har tid på karolinska i Solna kl 14.30.
Så är det ultraljud som vanligt :)
Jag har tänkt på en sak, tänk vilken koll dom har egentligen.
Nu är jag i vecka 27 och har redan gjort 5 st ultraljud!
Vanligtvis har man gjort max två i det här laget!
Men det är skönt att dom har koll så inget går snätt!
Idag får vi också veta hur ofta vi ska glra ultraljud framöver, kan vara allt från var tredje vecka till varje.

Men vi håller tummarna på att allt ser bra ut så hon får stanna i magen några veckor till =)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma- wilmas mamma

Hej Sofia :) ett tips, kappahl har jätte söta babykläder som är mindre än 50. Kram

2012-01-24 @ 19:07:22
Postat av: sofia

Hej Emma!

Å vad bra då ska jag kolla där :)

Kram

2012-01-24 @ 20:11:46
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0