Jippie!!

ÅÅÅ vet ni vad jag har bestält!!
En UV lampa, elektronisk nagelfil, tre gele burkar och lite mer, så nu kommer jag kunna göra riktig förlägning!!
Inte bara h&m's fusk gele naglar! Ska bli så kul!!!
 
Kanske blir ett extraknäck på sidan av tillslut! ;)
ÅÅ längtar tills dom kommer. Köpte dom på Tradera,
och snälla rara Åsa som har konto där ska sköta affären åt mig.
Men jag har ingen aning om hur lång tid det brukar ta..
Bara att vänta och se antar jag!!


En sånhär UV lampa är det.



De här är en elektronisk nagelfil, men de är inte de märket jag köpt!

Å ska bli så kul! kan inte behärska mig nästa...


Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh säg till om elfilen funkade bra! Fundedar på att köpa en sån också ;) blir ett evigt filande :p

2012-01-21 @ 20:41:33
URL: http://emimys.blogg.se/
Postat av: sofia

Det ska jag absolut göra Emelie =)

2012-01-22 @ 12:23:14
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0