Härlig dag!

En härlig start på veckan! Elin började på mitt jobb idag, de va jätte kul! och skönt
med lite mjukstart vi hade nämligen bara sex barn idag ;)

Efter jobbet åkte jag och elin hem till mig och gick ut med Igor, sen gick vi ner till fältöversten
och shopade lite och åt mat/fikade. Super mysigt. Jag köpte lite underkläder till mig samt ett linne,
magen blir ju bara större och större så den får ju inte plats i mina gamla linnen längre.. ;) 
Sen köpte jag lite kläder till "Roxanna" 

   

Köpte i storlek 56 nu, för vi har så mycket i storlek 50 redan! =)
Sen blev det kykling/fetaost focaccia till middag, och en kaffe latte med damsugare till efterrätt ;)



Vi hörs i morgon..
Sov gott..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0