Hår!

Helena berättade för mig igår att hon hade läst någonstans om en äldre kvinna som skrev lite om hår!
Om att förr skulle man ha långt och fint hår, och de fick man genom att borta håret med mins 100 tag om dagen!
Och att nu är modet vänt, nu ska man borsta åt helt fel håll och få det så tovigt som möjligt!

Och då slog det mig!!!
Jag som alltid haft så ruffigt hår! Jag har nästan aldrig borstat mitt hår för att jag är så himla håröm.
Men nu när jag är gravid så har håret fått en liten annan lyster och så har jag börjat borsta det.
Och för varje dag som går blir det bara finare och glansigare tycker jag!
Och jag tror skarpt på att det är dom 100 borst tagen som gör det!!
Självklart har jag gravid hormoner som gör sitt också..

Så om ni vill ha långt och glansigt hår, BORSTA! =)


Här bjuder jag på lite utväxt också!!
Längtar tills jag får färga håret igen.. Man ska ju inte göra de när man är gravid!!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0