God morgon :)

Hejsan allesammans!
Då får vi se vad den här dagen bjuder på då! 
En sak den bjuder på är att mormor kommer hit och hälsar på en stund, 
Så ska vi äta lunch på mitt hörnkafe nedanför och sen gå upp till mig och dricka gott kaffe!
Ska bli jätte mysigt! 

Sen Blev jag lite sugen på att svänga förbi jobbet och säga hej,
och skaka på Marias goda bullar, de är nämligen hon som har fredagsfikat på jobbet!
Men jag vet ärligt talat inte om det är så bra än, 
För igår hadde jag ganska väldigt ont under stora delar av dagen.
Så egentligen är det nog bäst att ligga ner den tid utöver lunchen med mormor.
Men vi får helt enkelt se! Ska inte ta ut något i förväg!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0