För glad!!!!!

Jag är nog för glad nu.. Nu har vi börjatatt buda =D
De va tydlingen typ 7 st som tackat nej, 2 st som skulle tänka men va inte så säkra,
 och sen hade hon inte fått tag på resten..
Jag och Jesper håller tummarna på att dom andra inte svarar
men mäklaren ville ju förstoss ge dom en chans till ;)

Så vi va dom första som la bud och har gett utgångspriset en så länge!!!
Tänk om ingen annan budar :O
ÅÅÅ JAG VILL HA DEN HÄR LÄGENHETEN MASSOR!!!
´Den har ju verkligen ALLT!!!!!!!

Nu har det gått ca 40 min sen vi la budet och ingen annan har lagt en så länge..
Bara fortsätt att hålla tummarna nu..
Ett tag så trodde jag att vi inte skulle ha en chans när de va så himlans många på visningen!
Men det är ju jätte många som går på visningar bara för att gå..
Så tror vi som är intresserade på riktigt att vi har as många konkurenet!!
Men nej nej hihihi!!!!



Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Håller tummarna...

2012-01-31 @ 16:31:24
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0