Fin besök!

Idag kom Elin hit efter jobbet, va jätte mysigt! Jag hade lagat en jätte god fiskgratäng i ugnen.
Och efter den goda maten va det dags för nagelsalong ;)
Gjorde leopard naglar på Elin.





Såg nu at man kunde ha gjort "fläckarna" en aning större.
Men nu vet jag de till nästa gånge ;)

Bild på mina konstiga naglar som jag höll på med idag!
Dom ryker snabbt i morgon...



EFter mat och naglar så kom min mamma förbi en stund också på lite kaffe och bulle.
Va jätte mysigt!
Behöver ha lite sällskap nu när jag är hemma känner jag.
Blir så otroligt långtråkigt att bara ligga ner för sig själv hela dagen!
Det är tur att jag har Igor alla fall! Och Jesper kommer ju såklart hem fram åt kvällen också!
Men man behöver umgås med andra männickor också!
Kom gärna förbi fler gånger Elin!
Jag kanske inte är den roligaste att umgås med nu när jag har ont med ändå ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0