Bästa filmen!

Ja! jobbet inget inge vidare.. ska träffa/prata med läkaren som har sjukskrivit mig att fortsätta med 100%. De va ju i princip de han sa hela tiden, men ibland är jag envis och måste ha saker svart på vitt för att förstå att man faktiskt inte klara av allt. Så nu blir det vila!! Men å så mysigt det var att träffa alla små goa barn och alla pedagoger såklart! Får alla fall träffa dom en gång till när jag ska lämna in nya papprerna för sjukskrivningen.
Det ser jag redan fram emot =)

När jag kom hem ringde min syster och tipsade mig om en film hon såg igår....
Nu har jag tittat på den, ååå gud så bra den va. Den heter The help. Den borde alla se!!!



Nu ska jag se om jag kan hitta någon bra bok i vår bokhylla som jag kan sysselsätta mig lite med.
Blir så mycket tv och dator för huvudet käner jag!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0