Planering!

Nu har jag ritat lite på lägenheten!! De kommer bli så kul att flytta!
Men eftersom inte jag är med under själva flytten så är de ju bra att de finns en "ritning" på vart allt ska vara ;)
Så nu tror ja att jag bestämt mig! Har ritat om några gånger haha men så blir det ju.
Sen flyttar vi nog om lite när vi är "hemma" igen.



Tycker lägenheten ser så liten ut när man ritar den?
Kanske är svårt också för er att se vad jag ritat haha men men sånt är livet.
Jag är ingen konstnär! ;)

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på idag!
Känner att de börjar bli väldigt tråkigt at vara hemma..
Och baka kan jag inte göra med för tillfället för hela frysen är ju full i den här laget, måste ha några fikaglada människor som kommer och äter upp allt så jag kan göra nytt ;)
Kanske bara blir en dag i sängen helt enkelt!
De går ju faktiskt också ibland ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vänt på soffan och tv:n. Så att man inte sitter med ryggen mot fönstret, utan kan titta ut.

2012-02-06 @ 14:56:47
Postat av: Annie

Visst är de skoj med nytt. Själva flyttpackningen är ju jobbig, men samtidigt så har man en chans till att slänga :-)

2012-02-06 @ 15:32:22
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Anonym: Tack för tipset men jag tycker det är så jobbigt att ha tv framför fönstret för ljuset är så störande! Men de är nog trevligare att se ut.. Men vi får se hur de blir! Kanske flyttar så senare ;)



Annie: Ja de är underbart, jag älskar att flytta haha! Ja man får lixom en riktig "stor" städning/röjning på köpet! Jag kan nog till och med tycka att flyttpakningen är mysig ;) bara för man vet vad som väntar hihi

2012-02-06 @ 15:56:08
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Nej fy, det är så segt att flytta.

Jag hoppas att de inte blir av nå mer här. :-)

Annars anlitar jag dig haha

2012-02-07 @ 10:21:59
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Hahaha ja de får du så gärna göra haha

2012-02-07 @ 10:24:32
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0