Mysmorgon!

Idag har jag och Igor vaknat upp hemma hos mammsen :)
Så mysigt att sova här!

Blev väckt av två underbara hundar,
Sedan en god frukorst med nybakt bröd framför en varm härlig brasa!

Nu ligger båda hundarna helt utslagna på golvet efter en mysig morgonrunda med sökruta, lek och sol-ljus!
Kan de bli bättre? Nee jag tror nog inte de ;)
Snart kommer Jesper och hämtar mig. Vi ska ta med oss lite flyttkartonger och börja småplocka lite hemma.
Ska eventuellt köpa en bur till Igge-Pigge också som han kan sitta i när vi åker bil.



Fina Bamsehunden <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Fin, söt hund!

Nu har jag dragit vinnaren av bildtävlingen! :D Kolla om du vann! Kul att du var med! :)

2012-02-12 @ 11:05:50
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0