Mamma Mia

I fredags så missade jag och Jesper tiden vi skulle vara hos barnmorskan?
Konstigt att ingen av oss kom på de heller.
Men men, idag bokade vi en ny tid som blev i morgon kl 10.30.
Vi får se om Jesper följer med på den eller inte,
de är så tokig tid med jobbet bara..
Och dom tokiga tiderna är bättre utnytja när det är ultraljud på sjukhuset ;)

Nu har "felanmälan" återställt allt!!
Han hittade ett badrumsskåp radan idag så han behövde inte beställa något.
Det blev mycket finare och ljusare i badrummet.
Synd bara att allt blev fixat ett år försent..
Men det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag vet inte riktigt vad jag ska laga till middag??
Hjälp mig!!!
Jag har tinat en falukorv, vad ska jag göra med den??

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0