Igors kastrering!

Idag kastrerade vi ju Igor!
Det gick bra men han ville inte riktigt somna så tillslut blev de så mycket som dubbel dos.
Han skällde till varje gång vertinären kom in och skulle se om han sov haha.
Dom sa att det brukar vanligtvis ta 5 min tills dom sover men i vårt fall tog det 35 min.

Och efter dubbel dos sov han djupt!! Trodde vi ja haha, när jag sa HEJ DÅ så kommer jag sen, då vaknade han till och skällde några gånger men somnade lika fort igen!

När jag hämtade honom va han jätte dåsig :/ Han försökte vifta på svansen men orkade inte riktigt så han skvätte lite istället. Vetrinären sa att hundar kan skvätta till lite när dom blir glada och inte riktigt orkar visa de på annat sätt, lilla gubben!!
Med tratten på bar jag ut en litte tussen så tänkte jag att han behövde nog kissa nu efter alla dessa timmar.
Men de gick inte han bara satte sig ner och pep.
Så jag fick bära upp honom igen så tog vi oss hem till mamma en stund innan Jesper kom och hämtade oss.

Nu är vi hemma och han bara sitter ner.. Och piper.
Pungen är aldeles blå och bloding under förbandet..
Men han blir nog bra snart ska vi se!!
Han ska ha sin tratt på sig i 10 dagar nu, och det tar ca 10 dagar tills såret är läkt.




Bjuder på två bilder på min krympling <3<3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0