Hejsan svejsan!

Nu har Jesper äntligen blivit bättre så nu är han iväg och jobbar :)
Var hemskt att se honom så sjuk som han va.. Han som aldrig är sjuk annars.
Men det är väl så, när man väl blir sjuk så blir man väl jätte sjuk då!

Idag har jag en vildag på förmiddagen.
Sen kommer ju Elin hit på eftermiddagen så ska jag fixa till naglarna.
Ska bli kul att träffa henne igen, känns som att det va lite för länge sen nu..

Åå i morgon ska jag äntligen på träffa Tessi igen =D
Hon kommer hem från Bryssel i kväll..
Har längtat så mycket efter henne!! 

Nu ska jag se om något nytt avsnitt på någon av serierna jag följer kommit ut! 
Elsas värld vet jag har kommit alla fall ;) 

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0