Gissa vad!!!

Gissa vem som kommer vara ägare på en fyra på 100 km i Tullinge imorgon!! =D
Jag och Jesper van budgivningen! Ingen annan la något inan klockan fyra idag och då sa dom som bor i lägenheten till mäklaren att vi fick den för dom vill bara bli av med den nu! =)
Kan de bli bättre eller? Och att vi får den för utgångspriset också.
Så jävla bra att det inte är sant asso!
Så i morgon ska vi träffa mäklaren klockan 3 och skriva kontrakt!
Här går det undan surru hihi

 



Så nu är det bara att börja att planera! ;)
Först sa mäklaren att vi får flytta in den 2 mars och det skulle vara toppen för oss.
För då hinner jag vara med och flytta innan vi ska in på sjukhus.
Men sen ringde hon upp 5 min senare och sa att det blev för tidigt för familjen och att vi kommer få flytta in i mitten av mars eller i slutet.
Så vi hopas på mitten runt typ den 15 de kanske.
För snittet kommer vara beräknat antingen den 23 eller 27 mars!
Men de funkar om jag inte är med under inflyttning också.
Vi har så många nära och kära som kan hjälpa Jesper att flytta in :)

Men nu ska jag planera lite hihi

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Super duper grattis...

Vad skoj, och så "enkelt" de var, eller hur ?! :-)

2012-02-01 @ 19:02:02
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Guud va kul!! :)

Grattis som fan gumman =) Glad jag e för din skull.

Kramar <3

2012-02-01 @ 19:04:37
Postat av: sofia

Tack så mycket =D <3



Ja så "enkelt" men magen har ju varit på helspänn i två dagar. Men nu kan vi äntligen pusta ut!! ;)

2012-02-01 @ 19:19:33
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0