Förlossningen!!

Jaha nu va det dags för ännu ett besök på förlossningen igen!! Jag undrar om det finns någon som har så mycket komplikationer som jag har på graviditeten?
Jag får ju allt... Nu har jag åkt in för groteska ryggsmärtor. Hade ju lite ont i ryggen igår men den smärtan gick att koppla bort, men idag när jag vaknade hade jag så ont att tårarna sprutade :( så jag ringde till förlossningen och rådfrågade vad jag skulle göra? Och dom bad mig komma in!
Nu har jag varit här i snart 4 timmar.. Har tagit en massa prover. Proverna visade att bebin mår utmärkt bra, och de är huvudsaken för mig! Så länge hon mår bra får jag helt enkelt stå ut!

Nu väntar jag på att få komma till gyn, det är tydligen lång väntetid på de... Har väntat på att få gå dit sen klockan 2 så inte så farligt en så länge. Men det skulle vara underbart att få komma hem nu känner jag!! På gyn ska dom kolla mina njurar tror jag att det var?
Det är bara så ensamt att ligga här, Jesper är ju som sagt jätte sjuk så jag fick ta en taxi hit och uppdatera honom via telefonen. Men det är såååå tråkigt att ligga här alldeles ensam..

Höll på att hungra ihjäl också på samma gång men då kom en snäll barnmorska in med en tallrik med mat till mig! Kom så i rätt läge, och fisk va det också, min favorit =D
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva eller göra men jag hör av mig senare!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0