Besök hos barnmorskan!

Gick jätte bra idag hos barnmorskan :)
Alla "prover" både såg och lät bra!
Och mina 10kg i viktökning kvarstår! Hade bara gått upp 100g sen förra gången!
Och nu är huvudet ruckbart så hon stannar garanterat neråt nu!
Inte för att de spelar sån stor roll för oss men ändå.

Nästa "Koll" är på onsdag. Då är det dags för KS igen för ultraljud.
Efter den gången tror jag att det kommer att bli oftare.
Nu har det ju typ varit var 14de dag,
tror att det nästan kan bli en gång i veckan nu om jag förstått de hela rätt?
Men vi får se på ondag helt enkelt :)

Nu är de dags för mig att sova!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att allt såg bra ut & att du nu fick klarhet på hur hon låg där i beckenet hehe

2012-02-28 @ 09:39:43
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Aa nu har vi fått ett slut på undrandet ;) haha

2012-02-28 @ 19:00:30
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0