Måndag!

Hej på er!!
Blir verkligen inte så mycket blogg inlägg nu känner jag!
Fast igentligen har jag nog massor av tid att blogga men jag väljer att baka osv istället ;)
Har haft så mycket besök här också.

Idag är Jespers pappa här och träffar oss och Ronja!
Och lite senare så kommer Helena och Kristoffer!
Jätte trevligt!! =)

Tidigare idag hade vi tid på BVC.
Hon växer så det knakar ska jag bara säga!!
Både på längden och vikten.
I morgon är det exakt en månad sen hon föddes och då såg det ut såhär:

Vikt 2815g längd 47.

Idag 4 veckor senare såg det ut såhär:

Vikt 3650g längd 49.

Jag hade faktiskt ingen aning att man kunde växa hela två cm på 4 veckor?
Men tydligen så kan man de ;)
Våran lilla tjej är så stark!! Det är så bra att hon går upp som hon ska :)

Nästa gång vi ska till bvc är på onsdag nästa vecka,
Ser redan fram emot resultaten då ;)



Dom är så mysiga dom där två ;) <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Detta med bloggandet går i vågor för mig med, precis som att läsa dem :-)

Vad skönt att er söta dotter växer som hon ska. <3

2012-04-29 @ 08:36:10
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja det är inte lätt att sätta sig här och blogga, häligare att bara mysa med sessan ;) Ja det är så härligt!

2012-04-29 @ 19:10:09
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

precis :-)

2012-05-03 @ 09:12:41
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0