Ljuva hem!!

Å vad jag älskar att vara hemma med min lilla familj <3
Är så otroligt skönt att vara "fria" nu, att själva få ta hand om vår dotter.
Att kunna ge henne mat när hon är hungrig,
inte behöva ringa på en knapp för att någon ska komma in med mat..
Och alla dessa kontroller dom gjort stup i kvarten som har visat samma resultat sen vi kom,
och alla som gör dom undrar varför dom fortfarande håller på.
Men nu. Nu är vi hemma =D=D
I morgon kommer vi att bli helt utskrivna från sjukhuset.
Blev inte det i lördags för att "Vår" kirurg inte jobbade, och hon har den "rätta" informationen till oss.

Bild på när Ronja badade för första gången (på sjukhuset)
"De va super mysigt" ;)


Första natten hemma har varit ljuvlig!!
Ronja har sovit i sin säng hela natten förutom en sväng på morgonen då jag ville mysa ;)
Hon sov lika gott som vi gjorde ;)
Lägenheten är så harmonisk och härlig!!

Idag har vi haft ett kort besök utan min morfar, Ronjas gamelmorfar!
De va jätte mysigt, fast morfar va fortfarande lite förkyld så dom fick träffas på håll.
Och vi fick en enormt stor och fin buket med gula rosor av mormor och morfar :)
Passar perfekt nu när lägenheten är så tom ;)
Vi fick även besök utan Elin, tog en mysig promenad ute i solen med varsin glass :)
Sen tog vi en sväng förbi oss så att Elin fick se hur vi bodde också ;)
Fick super fina kläder till Ronja av Elin och Andreas och sängkläder till henne :)
Sen så hade Elin med sig pressenter från jobbet också!!
Fick två söta boddys, en lila och en rosa =) Sen så fick Ronja en super fin fottoram som är vikt,
och i ena "fönstret" så kan man sätta ett fotto och i de andra så sätter man ett avtryck från foten eller handen ;)
Man fick med lite gips så man kan forma foten ;)
Så rolig pressent tycker jag =) Blev super glad =D
Tack tack tack =D

De va inte alla besök.. ;)
Sen va det mamma och Lelle som kom.. Och vet ni vad dom hade med sig???
Min underbara vovve IGOR!!!
Både han och jag blev helt överlyckliga =D
Och de gick så bra med Igor och Ronja <3
Han bara slickar på henne och ska ligga bredvid, gulle hund<3<3



Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Läser i kapp bloggen lite.

Skönt att ni är hemma nu äntligen, skönt förstår jag?

Elias gillar verkligen i.te att bada. Skumt, då barn brukar göra de. Men inte hann tur dem inte behöver bada så ofta :-)

2012-04-20 @ 13:46:56
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

De gör du rätt i! Ska ta och göra de med din okcså ;)

Inte? ja de är tur de ;) Här vill vi kunna bada olftare men de är ju inte bra att bada för ofta heller, så vi håller oss till en gång io veckan ett tag till ;)

2012-04-24 @ 10:39:52
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Elias badar med en gång i veckan, men på tvång :-(

Vet ej varför han inte vill bada. Blir säker bättre sen när han kan sitta själv i vattnet. Hoppas jag?!

2012-04-29 @ 08:23:08
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

jaha okej haha stackarn ;) ja man får ju hoppas det ;)

2012-04-29 @ 19:05:40
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja jag har aldrig varit med om detta. Men de börjar bli bättre

2012-05-03 @ 09:09:44
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0