God morgon!!

Jag kan verkligen inte sova på nätterna, vaknar hela tiden och vill kika till min lilla flicka.. Nu sitter jag i köket och äter frukost i tystnaden, de är ingen kotte som är vaken mer än mig och några sköterskor såklart. De är ganska svårt med en "annorlunda" start även om vi har varit så förberedda vi har kunnat vara innan.. Men om någon/några veckor är vi hemma, får tänka på det :)
Nu klockan 7 går natt personalen hem så jag ska försöka vänta tills 5 över ;) om det går ;)

Idag får vi nycklarna till lägenheten!! =D och Jesper ska börja att flytta in =D ska vi så kul att höra hur det gått sen :)
Och eget rum med Ronja ska vi också få idag!! Sen kommer helena ikväll också :) passar perfekt när vi har eget rum :) Händer mycket idag ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0