God morgon!

Nu börjar jag bli ganska så trött på kirurgerna... Varje morgonrond har dom kommit in och glatt säger dom att vi ska nog ordna så hon inte behöver antibiotikat i 10 dagar så ni får åka hem nu! Och varje gång blir jag ledsen för dom har alltid dåliga nyheter på eftermiddagarn.. Jag tycker inte att man säger något om man inte är säker eller alla fall vet att det kan finnas en chans. Jag vet att jag kanske ska försöka ta alla ord om att få åka hem tidigare med en nypa salt nu.. Men hoppet finns ju ändå där och ledsen blir jag ändå av beskedet på eftermiddagen om att det inte gick att genomföra..
Idag sa dom att dom ska göra ett ultraljud/röntgen på hjärtat för att sedan se om vi kan byta antibiotika till en oral så vi får åka hem! Och ja jag hoppas ju på fulla muggar att det kommer bli så men jag tvivlar på att det går den här gången..

Vi ska se när vi fått tid för ultraljudet/röntgen, hoppas det är på förmiddagen så vi kan åka på permission i eftermiddag :)
Nu är det dags för mig att hämta frukost ;) är super hungrig!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0