Vill ha..

Jag vill ha en nespresso, de är fan det godaste caffet man kan dricka!
Så vill jag ha båda delarna så man kan göra varm mjölk också ;)


Jag och jeppe va och kollade på en förra helgen¨och va sugna på att köpa den, men dom är så satans dyra..
Köper man bara caffe delen kostar den typ bara 1500 och de är ju helt okej, men med mjölksaken typ 2500..
Inte så bra kostnaderna för mig nu i juletid. Fårf önska mig lite bidrag till en i julklapp kanske ;) eller köpa den efter jul ;)

ÅÅ det finns en så god smak nu också, en av julsmakerna 2011..


Den vita är bäst tycker jag, den har amak utav vaniljblomma. Den röda är körsbär och den bruna är smak utav mörk choklad.

Hoppas tomten kanske hörde min önskan ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0