Skönt!

Idag har jag varit på jobbet och de gick kanon.
Vist hostan sitter kvar men kroppen mår bra :)
Mysigt att träffa alla goa barn!

Jag har hittat ett nytt hus nu jag vill ha,
men de är kanske lite stort, de är 5 rum. och huset ligger i Sorunda.
Men vi får se, Jesper tycker att de är lite jobbigt att flytta en gång
till nu när vi just kommit i ordning. Men jag känner nästan att vi inte har något val.
Och vist ska man inte ta de första bästa man hittar men man kan
ha ögonen öppna och faller man för något så slår man till.

När jag hade allt i tanken innan vi började plasera ut säng osv.
Så kändes det som att allt skulle få plats så bra,
Men nu märker jag att det gör det inte alls. Det blir "skit" trångt..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Cammie

Vad sjukt! Vi tänkte från början ge Adriana namnet Roxanna. Men hennes pappa tyckte inte att det kändes helt hundra, så blev Adriana ist

2011-12-22 @ 18:46:28
URL: http://www.finest.se/cammie
Postat av: Sofia

Jaha vad kul ;) Roxanna är så otroligt fint tycker jag =) Adriana är också fint:)

2011-12-22 @ 18:58:04
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0