Kanon!

Tårtan såg inte bara god ut utan den blev jätte god också=)
Och trevligt hade vi det!
Efter det lilla firandet tog jag och Janna ut Igor och Bonzo (hundarna) på en liten tur!

Vi får se vad som händer i morgon, jag är lite sugen på att kolla på mellandagsrean!
Och jag vill så gärna köpa min Nespresso också, Jag sa ju att jag önskade mig en sån!
Och jag fick pengar till en så jag kan köpa den jag vill ha ;) 
Jag har kommit på att det är smartare att köpa mjölkblandaren och kaffebryggaren för sig,
då tar den inte såstor plats och så är den mycket snyggare utan mjölkblandaren ;)
De va faktiskt Eva-Lena (kolega) som kom på de! 

Nu ska jag och Jesper kolla på Weeds i sängen!
Puss! 

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Kul att även du snart är ägare av en nespresso. Rriktigt gott kaffe. Allra helst det ljusblå lungo-kaffet

2011-12-29 @ 22:43:42
URL: http://www.zilen.se
Postat av: Sofia

Ja längtar ;) blev ingen igår, dom va så dyra där.. Bra med lite tips om smaker faktiskt ;) Jag kan ju inte bara dricka vaniljkaffet när det finns så många ;) Kram

2011-12-30 @ 09:55:23
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0