Inte kul!

Det kan ju inte vara sant! Jag har blivit magsjuk... Alltid är det något. Kan inte jag bara få vara frisk nu för en gångs skull! Jag som mådde så bra igår! De startade vid 4 i natt och kroppen är absolut inte på topp än, jag försökte inbilla mig att det kanske är järntabletterna jag äter, för dom kan man tydligen både bli dålig i magen av och kräkas, fast de har ju en gräns! Då hade jag varit frisk efter omgången vid 4. Så nu är jag helt enkelt magsjuk! Hinner vara tillbaka på jobbet andra dagen lixom, inte kul!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin <3

Aj då! Krya på dig så du mår bättre till jul gumman!

2011-12-22 @ 12:18:56
Postat av: Sofia

Tack tjejen <3

2011-12-22 @ 18:09:41
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0