8 dagar!

Jag har kommit underfun med att det faktiskt
bara är 8 dagar kvar till julafon!
Inte långt alls :o Längtar lite nu känner jag.
I år ska vi fira jul hos min pappa och Martina. Farmor, farfar,
caftin och peter med kusiner kommer också.
Det va många år sen jag firade med den sidan av släckten
så det ska bli jätte kul tycker jag =)
Men framot kvällen sen ska vi åka till Jespers mormor också,
vi måste hinna med lite mer på jul än att bara träffa en familj.
Sen nästa år när lill-tjejen kommit får vi stanna på
ett ställe så vi får passa på och flänga runt lite ;)



Vår fina gran =)
Hänger inget längst ner för att inte Igor ska tycker det är kul med julgranskulor ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0