oj oj oj!!!

Nu va det länge sedan jag förmedlade något i denna blogg..
Jag har verkligen inte tid nu när jag har börjat jobba men jag ska försöka ;)

I dom här tre dagarna som jag har jobbat nu så har jag fått vara i den grupp på jobbet som jag ska vara i och jag trivs jätte bra =) Så det är ju pluss ;)
Och i morgon ska vi jobba på 4H-gården med alla barnen, ska bli så kul och spännande, får se vad vi får för uppgift att göra ;)

Idag har jag både varit på förskolan och på brytpunkten! Jag vet inte hur jag ska skriva det här utan att skriva fel, för jag tycker verkligen om min häst, men onsdagarna är närstan skönast för de är då jag kommer hem tidigast och det är vid 7!!! Alla andra dagar slutar jag halv 5 inne på Odenplan sen ska jag ta tåg och allt till stallet och är inte hemma för än tidigast 9! Så det är inte så mycket tid jag har för mig själv och tid med Jesper. Men det är väl så här när man börjar jobba och blir vuxen, då får man prioritera vissa saker mer och andra mindre även om man inte vill!

Nu ska jag faktiskt plugga lite tiori så jag klara det här jä**a provet så jag kan få något körkort någon gång!

Ni får ha det toppen så får vi se om jag hinner skriva i morgon ;)
pusspuss på er / Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa. Första bilden jag lägger ut utan tröja.

Ja,de ska de verkligen bli men jag måste köpa roller och en pensel så vi kan måla också :) <3

2010-09-08 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0