Juste ;)

Vet ni vad jag har gjort ;) Jag har bokat uppkörning och teori-provet nu ;)
Måste bara ha körkort nu... Fast jag vågar inte skriva ut villket datum det är för då kanske jag inte klara det haha och om jag inte skulle göra det blir det pinsamt ;)



Nu kom jag ju på vad jag kan göra ;) Jag kan ju plugga till provet! Så jag klarar det ;) Fast jag har gjort några prov på datan och dom har jag klarat 15 av 20 så det ska nog gå bra förhoppningsvis =)



Nu blir det plugg plugg!
Hör kanske i kväll annars skriver jag i mogron!
Ha det så bra nu alla =)
puss&kram sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den 19nde!

2010-09-01 @ 13:04:43
Postat av: Sofia

Nee det är det inte! Försök lista ut du ;)

2010-09-01 @ 13:46:33
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0