Hej på er!

Nu va det länge sen jag skrev igen, hela 3 dagar!!
Nu ska vi se vad jag har gjort de dagarna...

I torsdags på jobbet när vi skulle jobba på 4H gården så va hon som skulle ge oss arbetsuppgifter sjuk! Så vi fick göra lite vad vi ville, så vi tog ut några hästar ur hagen och lät barnen klappa och så! Sen matade vi grisarna ;) Och för er som inte vet så är grisar tt utav mina favorit djur ;)

I fredags åkte jag hem till Minna efter jobbet och hjälpte henne med hennes rum. Vi började spackla och måla tak. Men Igår sa Minna att hon hade hittat något ställe där väggen va lös ända in i betongen :O och nu har tydligen massor rasat. Dom där löägenheterna måste verkligen renoveras på nytt.. Så hon skulle ringa hyresvärlden och be dom komma och kolla på det där, för det borde han stå för!!

I lördags skulle jag åkt till Tessi som fyllde 20 med ingen kunde ta Lazella min häst så det gick inte :( Jätte synd för jag ville verkligen! Men vi kom överrens om att vi ska träffas en heldag och ha trevligt =)
För jag fick en middag och bio av henne och Emil (tess kille) i studentpresent, så då tänkte vi ta allt samma dag=)

Idag fyller min pappa år så då ska vi åka dit och äta lite och så, och innan ska jag och jesper gå ut i skogen och se om vi hittar någon svamp ;) Hoppas vi gör det!!

Nu ska vi åka!
ha det så bra
pusspuss sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0