Hej på er!

Den här helgen har varit toppen! i fredags blev det bull-bak, och en mysig kväll med Jesper!
Sen på lördag morgon fick jag en mysig morgon i stallet med mamma, och sadeln hon köpte passade inte :( så hon bytte den idag, fast det blev tydligen någon annan den här gången... Runt 3 hämtade Jesper mig så åkte vi ut till eva och johan (ingift moster & morbror) och passade deras hundar medans dom var i London. Jätte mysigt va det att får vara hos dom med så söta hundisar ;)
Idag åkte vi hem runt lunch och plockade upp Fredrik min lillebror som följde med oss hem! Sen åkte jag och Fredrik till heron city och kollade på The karate kid! den va grymt bra! kolla på den ;)
vi han också med att äta en god lunch/middag ihop! Tack Fredde för idag!
Nu är jag hemma igen och ska försöka plocka lite..

ha det så bra pusspuss / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0