Lite bättre!

Idag känner jag min lite piggare, blir nog jobbet i morgon! Hoppas inte på mer feber allafall för då kan jag jobba. Det är så tråkigt att vara hemma!!!

Idag skulle jag boka teoriprov också men då gick inte de, så jag ringde till vägverket, då säger dom att jag inte har betalat en räkning och att det till och med har kommit påminnelse :O Jag fick typ panik, jag har undrat lite varför jag inte fått hem den än, men då måste den ha kommit fel :o men nu är den alla fall betald, skönt!!

Jag undrar vad jag ska hitta på idag, ska nog bara ligga ch såsa i soffan idag också så jag orkar jobba i morgon! 

Nu ska jag titta på Gossip Girl ;) de är så bra ;)

Ha det bra så hörs vi / pusspuss / Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0