snö snö

Nej attans, nu kommer snön tillbaka, men med lite tur så får vi bevara värmen så den smälter bort igen =)
Är så trött på snön nu, vill bara ha sommar!

Idag har jag en heldag i stallet, har alla passa man kan ha både utsläpp, insläpp och nattningen...
Lite mysigt är det fast det är lite jobbigt också att behöva åka fram och tillbaka hela dagen.

I väntar på att jag ska släppa in alla hästarna så ska jag övningsköra lite med morfar ;) måste ta tag i det här körkortet nu så det blir av! Jag vill ju ha det till sommaren och då måste jag ligga i =)

Nu ska jag börja klä på mig lite för morfar är på väg nu! ett tips till er där ute, stanna inne för nu är sofia i farten på vägarna ;) 

pusspuss ha det så bra // sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0