Sommar sommar sommar!

Jag tror jag aldrig varit med om en så uppbokad sommar någonsin... ;) det är så kul, jobbar nästan jämt för att ha råd mad allt jag ska göra ;) har varit i Göteborg, ska till Varberg med Tess på torsdag, Vi ska åka med hennes föräldrar och bo i deras stuga (så mysigt (a)) och vi kommer hem den 6 Augusti, och den 7 Augusti ska jag till Skara sommarland med Jesper, Mimmi och David =) Vi ska tälta där och ha det sjukt bra ;)
Vi tog Skara för att när vi va på Liseberg tyckte vi mäst om alla karuseller som var i vattnet och det kryllar ju av sånna i Skara ;) men de där med tält är nog mest jag som uppskattar ;) hahaha

ha det super så hörs vi snart igen =) / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0