Full rulle..

Veckan är inte slut än men jobb har jag inte fått för lite av! Jobbar och sliter som bara den med huset så att jag och Jesper kan få flytta in snart ;) Jeppe var inne i huset för första gången idag och verkade intresserad ;) Som tur e... hade han inte gillat de vet jag inte vad jag skulle gjort för jag trivs verkligen där =) 
Juste låvade lite bilder på huset också ;) men tänk på att det är under renovering ;)



 

Idag målade jag fönster och knutarna på huset =) Vill bara FLYTTA!!!!!
Och nu ska jag vara borta i typ två veckor innan jag kan fortsätta och det är bara när jag är där som det händer någont. Får se om min Kusin Emma kan sparka sina föräldrar i rumpan så det går lite fortare ;)

Nu ska jag packa för i morgon smäller det ;) Ska träffa en familj i morgon som har en liten dotter som jag ska vara barnvackt åt! Ska bli så kul att träffa dom =)
Men vet ni vad som mer händer i morgon ;) hihi då blir det Varberg med tessi =) Ska se vad jag ska packa, det värsta är faktiskt att jag måste packa väldigt smart för när jag kommer hem igen så hinner jag inte tvätta innan jag ska åka till Skara så jag får välja med omsorg haha ;)

Ne nu ska jag gå in i duschen och pussa på Jesper för honom kommer jag ju inte få träffa på så länge heller :o :(

God natt ha det så bra så hörs vi =) / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0