Saknad
Nu har det skätt, kl 6 i morse togs en underbar häst bort!
Jag hade inget annat val, det gick inte att rida på henne längre, jag uteslöt att det va ryggen hon hade ont i. För när jag travade och galopperade så försökte hon bara kasta av mig och i fattningarna så ville hon inte gå frammot :( Ibland måste man fatta beslut som man egentligen inte vill...
Men det hade inte gått att ha henne som promenadhäst heller, hon älskar/älskade att springa och ha kul, och att bara få gå i grimma och grimmskaft skulle bli rena rama mardrömmen för henne. så det fanns egentligen inte ens något allternativ.

Jag tror inte jag fattade hur jobbigt det egentligen är att ta bort ett djur för ens efterråt! Även om jag varit med om det förut. Idag har det varit en enormt jobbig dag, likså igårkväll efter att jag sagt hej då till henne!

             

Några bilder på min! Jag förstår inte riktigt att jag aldrig kommer att få träffa henne något mer!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: ELIN

Gumms, finns här för dig! <3

2010-12-13 @ 21:39:51
Postat av: Josäfin :>

Vila i frid <3

2010-12-13 @ 22:02:23
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Evve

Hej! Måste bara kolla vart du köpte Lazella ifrån? Undrar nämligen om det var min barndomshäst :) Isf kom hon från Njurunda i Sundsvall, Therese F hette ägaren. Du får jättegärna kontakta mig bara så jag får veta om det var hos dig hon hade sin sista tid. [email protected]. /Evve

2013-04-10 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0