hej igen!

Nu va det ett tag sen!
Har har haft det väldigt jobbigt sen jag tog bort Lazella... Men det här va bäst för både henne och mig!
I södags åkte jag och Elin till Karlstad och kollade på en häst! Han va jätte fin, precis en sån häst som jag vill ha. Det va ett fullblod som hette Lasarus.


Bilden har jag tagit av ägarens blogg!

Får se om jag hämtar honom snart! Ska åka ner igen snart här efter jul men mamma och en tjej till som är riktigt duktig på hästar. En sån person är bra att ha med sig så allt går rätt till...

Idag är jag hemma från jobbet... Skit tråkigt jag är sjuk. Hoppas verkligen att jag inte är sjuk på torsdag och fredag, för på torsdag ska vi ha lill-jul hos pappa och på fredag är det ju julaffton ;)
Men jag ska göra allt för att bli frisk!

pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0