God kväll!

Oj vad jag har fått en massa fina pressenter i jul! =)
Tack så mycket allesammans, har fått så mycket att jag inte kan skriva upp mera ;)

Hur har ni haft det i jul om man får fråga? =)

Jag längtar as mycket efter min mobil som eventuellt kommer på måndag! Och jag som har så lätt för mig att förstå nya mobiler "not" men det ska nog gå bra ;)

Idag har det varit en riktigt slappdag, har bara legat hemma framför soffan och latat mig hela dagen förutom i morse :o
Trodde att jag skulle ta ut alla hästarna men tog fel på dag :o Det är inte lätt att komma ihåg när jag inte är där för tillfället! Men snart blir det andra bullar när jag köpt en häst igen ;)
Det är så sjukt svårt att hitta bra hästar för den budgeten jag har ;) men det ska nog gå bra ;)

Nu tänkte jag faktiskt sova!
Vi hörs snart igen är skit trött
ha det super pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0