Varberg!

Jag hade det toppen i Varberg med Therese Uhre!
När vi åkte dit regnade det något enormt mycket... vi fick vatten-planing på bilden typ 3 gånger :O
det va lite läskigt kan jag ju säga.

Regnet det bara öser ner, ner ner, lalalalalal

Vi åkte torsdag eftermiddag och mellanlandade hos Tess mormor och kusiner. Jag och tess sov hos hennes kusin och hennes föräldrar hos hennes mormor. Hennes kusin jobbade med något as coolt, massa bantnings saker och saker man gick upp i vikt av. och massa hus produkter och saker, typ som en träningsgyde ;)
Hon hade en ball våg också som såg hur mycket fett man hade i kroppen, hur mycket muskelmassa, vatten och massor av fler saker ;) Jag va tvungen att prova vågen och jag fick ett lyckat svar! ;) trots att jag gått upp i vikt igen så sa hon att jag var normal på allt ;) blev skit glad;)
men men sen va det fredag och dags att åka vidare....
Vet inte riktigt när vi kom fram men det var någon gång under dagen hahaha ;)

Men vi har alla fall haft det sjukt bra, vi har varit ute på krogen, ätit god mat, legat på stranden till och med på nakenbadet hahaha,  och legat i soffan och degat ;)

Juste på stranden, kan inte låta bli att skriva de här, måste nästan för att få ut det ur huvudet lite till.
Jag och tess låg på stranden igår, och när vi skulle bada var det två gubbar där som började snacka lite, jag tänkte att det var väl inget mer med de, dom skämtade lite och så, sen tog den ena gubben mig på axeln! det va väl inge faligt att någon tar en på axeln en gång...
Sen med många om och men kom jag i vattnet, man måste nämligen vänta tills bränn-maneterna är borta.. När jag går upp ur vattnet så står han kvar där och drar något till skämt och klappar mig på axeln och log as äkligt.. Då gick vi tillbaka till vår filt, jag frågade tess om hon tyckte att han var konstigt för jag blev äcklad av dessa beröringar och äckliga smile! Hon höll med mig...
Sen tror ni inte att den äckliga jäveln kommer då? det va tess som såg att han kom och sparkade mig på benet. Så sätter han sig på huk och ber om ursäkt för sitt uppförande, Men det var bara en bluff, jag tror att han bara ville fortsätta att prata. Hon frågade vad vi jobbade med och vi svarade barnskötare. Vet ni vad den jäveln säger då?????? Vill ni tjäna lite extra pengar.. och blinkar med ögat!!!!!!!! Helt sjukt.. Sen gick han när vi kollade på honom som att var var dum i huvudet ( de va han ju också) och sa att det vill vi verkligen inte.
Efteråt ifrågasatte jag mig själv varför jag inte sa ifrån påriktigt? men jag var helt tagen av att någon ens kan säga så och framför folk och allt. Dom runt om oss frågade oss när han gått hur det va med oss och om dom hade hört rätt!

När vi kom hem så berättade jag allt för Tess mamma, hon tykte att vi skulle ringa polisen och varna att han finns där så att inte andra små tjejer blir frågade de eller rättare sagt vlir våldtagna...
vi ringde polisen... Hon tyckte att jag skulle anmäla men jag sa att jag heldre ville att dom tar lite extra tid på stranden och ser till att det inte försegår mer..

Men men nu kommer lite roliga, häfftiga, fula och fina bilder från redan =)


           

Bildbevis att jag höll i ödlan ;) eller att den satt på min axel menar jag ;) hihi

Nu har jag skrivit hur mycket som helst ju :O måste spara mina krafter i händerna till annat nu...
ha det så bra pusspuss / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0