Vad ska man hitta på idag?

Idag blir det nog en vanlig söndag tror jag!
kanske ska åka och fiska eller bara ta det lungt har inte riktigt bestämt mig. Lite synd med så dåligt väder bara.
Jag tycker att det är så jobbigt när det är så varmt men kvavt. Och utan sol!!!!

om jag åker och fiskar blir det jag och jesper. Sen ska jag ringa och kolla om Carro och Steffe vill följa med! Pratade med Carro om det igår och hon hade sätt något fiske program där dom fick upp jätte stora fiskar så hon ville också fiska ;) Men jag vet vem som kommer få sätta på mask, ta av fisken, och döda den... För de gör hon INTE själv hahahaha ;) hon är så söt..

Får hoppas att hon inte jobbar idag så dom kan följa med, de va så länge sen jag träffade Carro :(

Nu ska jag ta och ringa runt och se om alla kan =)
ha det så bra så hörs vi pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0