Pirr Pirr Pirr

Gissa vem som va på jobbinterjuv igår och fick jobbet! Så jävla kul ;)
Så nu ska jag jobba på en förskola med uteverksamhet! Ska bli så roligt att vara ute hela dagarna med alla barnen! Vi kommer både att sova och äta ute =) Fast när det är väldigt kallt ute så har vi en lokal på djurgården som vi äter och sover i.
Pirrar lite i magen! jag ska börja så fort jag visar upp ett utdrag från belastningsregistret, som jag kommer visa upp på torsdag tror jag =)
För nu är jag sjuk :( ont i halsen och feber... Och jag tänkte att torsdag blir lagom för då hinner jag bli frisk också =) 

ha det så bra nu ska jag kurera mig lite, bädda ner mig i soffan och sätta på en film =)
PussPuss / Sofia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0