nyfärgad ;)

Inatt sov jag hos min underbara syster Helena =)
Igår när det va så fint väder packade vi en väska för att gå och bada, men vi kom inte längre än till Högdalen för en det blev fult väder, så vi gick in på Kiks och köpte hårfärg till mig ;)
första färgningen blev som väntat när man färgar ljusbrunt på blont hår, sen färgade vi en gång till och då blev det hyfsat! Men jag ska färga en gång till om någon dag för i morse när jag vaknade va det åt de gröna hållet som vi trott att det skulle bli också. Men men det är bara att palra mig till en affär och köpa mig en ny ;) haha stackars hår säger jag bara ;)
Resultat från gårdagen!
Jag och min käre syster!
Nu ska jag hitta på något med Helena tills min buss går, men jag vet inte vad haha
ha det så bra pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0