Lång Lång dag!

Idag har det varit en lång med underbar dag! Allt som saknades var hästen...
Började jobba på förskolan klockan 7 på morgonen, ocg gick från den ena till den andra runt 11, sen slutade jag halv 4 och tog första buss till södertälje och täffade ett underbart barn som jag ska vara barnvackt år i princip varje dag, så träffade jag så klart hennes mamma också som också är helt underbar =)
Ska bli så mysigt att jobba med henne, ska börja nästa Torsdag! Längtar!!!!!!

Juste nu är allt bestämt med hus och allt. Jepser har ju en lägenhet som han köpt, så vi bestämde oss för att göra om så jag trivs och bo här! Ska ´faktiskt bli kul att flytta in på nytt, först trodde jag att det skulle bli konstigt, men nu ska vi göra om så mycket så jag tror att det blir jätte bra =) Och att faktiskt veta att det är mitt hem också =)
Att ´för första gången kunna säga vart jag bor, inte säga hos mamma och jesper! Har inte kunnat säga att jag ska åka hem eller? För vart har mitt hem egentligen varit? Det kan jag inte själv svara på...
Men det ska allafall bli jätte kul =)

I morgon blir det jobb igen, ska jobba med mamma, ser fram emot det =)
Och vara med alla underbara barn som jag känner sen tidigare vick! =)

Nu ska jag gå in i duschen och lägga ig i sängen, känner mig inte så kry, är jätte trött och det snurrar i huvudet på mig..

Ha det så bra och
god natt på er
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0