Lägenheten!!!!

Nu har jag och min käre Elin målat klart =)
Så skönt ;) vi hann med så mycket idag, både måla två lager, färga håret på oss båda och äta mat, och dricka vin och snacka skit ;)
Va en rinktig toppen dag =) Andreas Elins pojkvän kom också förbi en sväng, Jag har lovat och säga till så fort någon lägenhet blir ledig här så dom kan flytta hit ;)

Lite bilder från målandet!!!



Det blev en tapetremsa i hallen också ;) men den blev lite sne såg jag nu, så jag måste nog riva ner den igen och sätta upp en ny ;) har massor av den tapeten så det är lugnt =)
Det är faktiskt svårt att få det rakt när man bara sätter upp en! :o
Men men nästa gång får det bli rakt ;) Fast det orkar jag inte nu, den får vara sne nu hahaha sen har ändå redan torkat, får se om jag orkar det i morgon ;)

Nu ska jag sova tänkte jag säga men jag såg just va klockan va? Kan ju inte sova nu på en lördag...
Får hoppas att Jesper kommer hem snart så vi kan hålla lite sällskap =) För det är inte kul att vara uppe själv, kanske kan sätta på en Bäck film ;) jag har ju mängder av dom ;) Tror jag ska titta på ( I guds namn ) Men får se vad det blir =)

Ha det så bra och ha det kul så här på en lördagkväll!
pusspuss/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Tanya

skitsnyggt!!!

2010-08-28 @ 21:16:30
URL: http://finest.se/tanyatemiz
Postat av: Sofia

Tack Tanya ;)

2010-08-29 @ 20:50:02
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0