Kalas!

Idag va jag på kalas hos min stora syeter Helena som fyller 21 =) jätte mysigt och trevligt =)
Förutom en person som jag verkligen inte tål men men ibland måste man offra sig...

Det har gått jätte bra på jobbet idag också! Och i morgon blir det ännu mer trevliga jobb!

Farmor och farfar körde hem mig igen till Jesper efter att vi varit hos Helena, dom tyckte lägenheten va jätte fin och kunde inte vänta till att får komma och se den när allt va färdigt ;)
Jag längtar så mycket att hag till och med har svårt att sova om kvällarna haha, måste få åka nu och handla allt så att vi blir klara ;)
Men vi har faktiskt några fina tapeter hemma, som jag tycker är jätte fina, synd bara att Jesper inte tycker det :(
Annars skulle dom åka upp på nolltid ;) haha

Nu ska jag hitta på något men vet inte riktigt vad, kanske bara krypa ner en stund i soffan och bara koppla av =)
Det tycker jag låter som en super idé ;)

Ha det så bra så hörs vi i morgon =)
puss puss / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0